အထူးလက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေတြအတြက္ လူႀကိဳက္မ်ားၿပီးေတာင္းဆိုမႈေတြျမင့္တက္လာတဲ့အတြက္ ဂ်ပန္ၿမိဳ႕ျပေနထိုင္မႈမွာနီခ်ီလက္ဖက္ရည္ဆိုင္ေတြကလက္႐ွိမွာသိသာထင္႐ွားလာသလိုေကာ္ဖီေသာက္သံုးမႈကိုလည္း အ႐ွိန္ျမင့္ေစခဲ့ပါတယ္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာတစ္ႏွစ္ကိုေကာ္ဖီေသာက္သံုးမႈ တန္(၄)သိန္း (၇)ေသာင္းေက်ာ္႐ွိေနပါတယ္။ ဧၿပီလအေစာပိုင္းမွာတိုက်ိဳေကာ္ဖီပြဲေတာ္ရဲ႕ ေႏြဦးရာသီအစီအစဥ္တစ္ခုမွာေကာ္ဖီဆိုင္(၆၀)ေက်ာ္ကကိုလံဘီယာ၊ အီသီယိုးပီးယား၊ ဘရာဇီးနဲ႔ ပနားမားတို႔အျပင္ တျခားေကာ္ဖီထုတ္တဲ့ႏိုင္ငံေတြကေကာ္ဖီေတြကို ေကာ္ဖီခ်စ္သူေတြအတြက္ယူေဆာင္လာခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီထဲကမွာ ၾသစေၾတးလ်ႏုိင္ငံ၊ မဲလ္ဘုန္းကေကာ္ဖီဆိုင္(၆)ဆိုင္ကေတာ့ ေကာ္ဖီေသာက္တာအျပင္ သူတို႔ရဲ႕ယဥ္ေက်းမႈေတြကိုေၾကာ္ျငာဖို႔ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကခဲ့တဲ့ စိတ္ကူးေတြကိုေဒသတြင္းေကာ္ဖီခ်စ္သူေတြကျမတ္ႏိုးခဲ့ၾကပါတယ္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံကေကာ္ဖီဆိုင္အားလံုးရဲ႕ အဖြဲ႔အစည္း(AJCA) ကေနရတဲ့ေနာက္ဆံုးအခ်က္အလက္ေတြ အရဂ်ပန္ႏုိင္ငံရဲ႕ေကာ္ဖီေစ်းကြက္ဟာ ခန္႔မွန္းေျခအေမရိကန္ေဒၚလာ(၂၅.၉)ဘီလီယံမွာ႐ွိေနပါတယ္။ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာလက္ရာေတြကရလာတဲ့ အရသာေတြကိုစားသံုးသူ ေတြအေနနဲ႔ ရႏိုင္မွာျဖစ္ၿပီးေကာ္ဖီလုပ္ ငန္းအားလံုးရဲ႕ေထာက္ပံ့ေရးဆိုင္ခြဲေတြထဲမွာစီးပြားေရးအခြင့္အလမ္းသစ္ေတြရႏုိင္ဖို႔ ခန္႔မွန္းထားတယ္လို႔ (AJCA)ရဲ႕အခ်က္အလက္ေတြမွာေဖာ္ျပေနပါတယ္။

 

 

Related News