ခႏၶာကိုယ္က်န္းမာေရးေကာင္းဖို႔အတြက္ ေလ့က်င့္မႈေတြ လုပ္ေဆာင္ရာမွာ ေယာဂက်င့္စဥ္ကလည္း တစ္ခုအပါအဝင္ျဖစ္ပါတယ္။ ေယာဂက်င့္စဥ္အမ်ိဳးမ်ိဳးေတြထဲက ပါဝါေယာဂက်င့္စဥ္အေႀကာင္းကို ထက္ဇာျခည္လႈိင္က တင္ဆက္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ပါဝါေယာဂဟာ သာမန္ရိုးရာေယာဂနဲ႔ အနည္းငယ္ကြာျခားပါတယ္။ ေအရိုးဗစ္ေလ့က်င့္ခန္းအမ်ိဳးအစားထဲမွာ ပါဝင္ၿပီး သမားရိုးက်ေလ့က်င့္ခန္းမ်ားကုိ ခပ္သြက္သြက္၊ ခပ္ျမန္ျမန္ျပဳလုပ္ရတဲ့ ေလ့က်င့္စဥ္တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ကိုေက်ာ္စိုးကေတာ့ 2010 ခုႏွစ္က စတင္ၿပီး ပါဝါေယာဂက်င့္စဥ္ကို ကိုရီးယာႏိုင္ငံနဲ႔ ထိုင္းႏိုင္ငံတို႔မွာ ေလ့က်င့္ သင္ႀကားခဲ့သူျဖစ္ၿပီး အခုလက္ရွိျမန္မာႏိုင္ငံက ေယာဂက်င့္စဥ္ကို စိတ္ဝင္စားသူေတြကို ျပန္လည္သင္ႀကား ေပးေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ပါဝါေယာဂက်င့္စဥ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ထူးျခားခ်က္ေတြကို ကိုေက်ာ္စိုးက ေျပာျပေပးမွာပါ။ 

ပါဝါေယာဂ ကို ေလ့က်င့္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ တစ္နာရီမွ တစ္နာရီေက်ာ္အခ်ိန္တြင္းေလ့က်င့္ႏိုင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အစားအေသာက္ပိုင္းကလည္း အေရးပါတဲ့ ေယာဂက်င့္စဥ္တစ္မ်ိဳးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ပါဝါေယာဂကို ေလ့က်င့္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အသီးအရြက္မ်ားမ်ားစားျခင္းနဲ႔ ေရေသာက္တာေတြကို စနစ္တက်လုပ္ေဆာင္ရမွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုေလ့က်င့္လာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေသြးလည္ပတ္မႈကို တက္ေစလို႔ ခုခံအားစနစ္ေတြကို ေကာင္းေစတယ္လို႔ ပါဝါေယာဂနည္းျပျဖစ္တဲ့ ကုိေက်ာ္စိုးကေျပာပါတယ္။ 

ပါဝါေယာဂေလ့က်င့္လာတာေႀကာင့္ ခႏၵာကိုယ္အေလးခ်ိန္က်လာျခင္း၊ အေမာခံႏိုင္ျခင္း၊ သန္မာျခင္း၊ အေႀကာေပ်ာ့ျခင္း ၊ အဆီက်ကာ ႀကြတ္သားရွိလာျခင္းစတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို ရရွိေစတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ေခၽြးထြက္မ်ားတဲ့ ေလ့က်င့္မႈတစ္ခုျဖစ္တာေႀကာင့္လည္း ခႏၵာကိုယ္မွာရွိတဲ့ အဆိပ္အေတာက္ေတြကိုလည္း ဖယ္ရွားေပးႏိုင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ပါဝါေယာဂကို ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ေလ့က်င့္ခဲ့တဲ့ မသီတာေအာင္ကလည္း သူရဲ႕ေလ့က်င့္မႈကေန ရရွိလာတဲ့ အေတြ႔အႀကံဳေတြကိုေျပာျပမွာပါ။  ပါဝါေယာဂဟာ စိတ္ဝင္စားစရာအေကာင္းဆံုး ေယာဂပံုစံျဖစ္ၿပီး အေမရိကန္ႏိုင္ငံက ေယာဂဆရာက တီထြင္လိုက္တဲ့ ေယာဂက်င့္စဥ္တစ္ခုျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ပါဝါေယာဂက်င့္စဥ္ကိုေတာ့ လူလတ္ပိုင္းေတြနဲ႔ ငယ္ရြယ္သူေတြ ေလ့က်င့္ႏိုင္တဲ့ က်င့္စဥ္တစ္ခုျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

 

 

Related News